ROLIGE OG TÅLMODIGE KØRELÆRERE

To køreskoler

blev til én

Søren fra Sørens Køreskole købte Ryslinge Køreskole 1. januar 2022.

Martin og jeg har samme rolige pædagogik, og det er bedre at være kolleger end konkurrenter.

Fra 1. august 2022 har vi skiftet navn til Ryslinge Køreskole.

Fra 1. april 2023 har vi teoriundervisning 2 gange ugentlig i Idrætscenter Midtfyn.

Midtfynsposten har skrevet om det:

STORT FOKUS PÅ ANSVAR OG BEVIDSTHED I TRAFIKKEN

Om Søren

Jeg hedder Søren Jeppesen, er 56 år og har boet i Ryslinge siden 1996 sammen med min kone Gitte og vores børn Simon og Stine, og hunden Balou. Er født på Siø, og har familie på Langeland.

Min første uddannelse var som skorstensfejer. Herefter var jeg 8 år i forsvaret som oversergent/kampvognskommandør ved Jydske Dragonregiment i Holstebro. Herfra tog jeg uddannelsen som kørelærer i 1996, og er efteruddannet storvognskørelærer i 2004-2005.

Har arbejdet som kørelærer til bil, lastbil og påhængsvogn, stort set uafbrudt siden jeg blev uddannet i 1996. Som selvstændig, ved Cramers Køreskole, og senest som faglærer ved AMU FYN i 13 år. Er også uddannet voksenunderviser og faglært chauffør. Har taget stort set alle kurser indenfor transport.

I 2017, da vores børn skulle have kørekort, fik jeg lyst til at blive selvstændig igen - Sørens Køreskole startede i det små i Gislev, herefter rykkede jeg lokalerne til Ryslinge, og 1. januar 2022 købte jeg Ryslinge Køreskole af Jesper Rasmussen.

Jeg er et roligt og pædagogisk menneske, der aldrig skælder ud. Jeg synes vores arbejde er fantastisk – at følge og understøtte primært de unge menneskers uddannelse til bilist.

Bag roret finder du Søren Bjerg Jeppesen,

som er ejer af Ryslinge Køreskole.

I et samarbejde mellem ham og dig findes der hurtigt frem

til det rette teorihold, hvor køretimer fastlægges

efter realistiske ønsker og behov.

Om Martin

Jeg hedder Martin Lauritsen. Jeg er 42 år gammel og bor i Gestelev sammen med min kone Marlene og mine børn Simon og Ida.

Jeg blev uddannet kørelærer i 2020 ved UC trafik i Odense. Siden har jeg kørt for Ryslinge Køreskole og nu også Sørens Køreskole - siden Søren overtog Ryslinge Køreskole.

Før jeg blev kørelærer, har jeg arbejdet 20 år i autobranchen som mekaniker på Midtfyn.

Det får du med

SERIØSITET BLANDET MED HYGGE

• Mulighed for motorvejskørsel til grænsen, hvor vi selvfølgelig får mulighed for at handle ind
  • Snack og vand til teori
  • Mulighed for fællesspisning med pizza under uddannelsen

Stort ansvar

VÆRDIER OG LEVEREGLER

• Du bliver en ansvarbevidst og seriøs bilist hos Ryslinge Køreskole
  • Du føler dig helt tryg i trafikken fremover
  • Du sendes først på de store veje, når du er klar

Fokus på dig

Små hold med plads til dig

• Holdstørrelse på max 12 elever, hvor hver eneste elev får særligt fokus
  • Vi tager hensyn til særlige behov og ønsker
  • Vi ønsker at bidrage til en god oplevelse, som giver dig lysten til at køre

Det siger andre om Ryslinge Køreskole

En helt fantastik oplevelse!!

Han tager det stille og roligt, lige som det skal være i starten!

Jeg kan varmt anbefale.

Martin V. Jørgensen

Man får en rigtig god teoretisk - og praktisk undervisning.

Desuden er Søren bare en rigtig god kørelærer, der både er rar, snaksaglig og tålmodig.

Lisette L. Jensen

Kan helt klart anbefales.

Virkelig god undervisning og en fantastisk kørelærer!

Tak for denne gang!

Rasmus Hansen